Budowanie lojalności klienta: Strategie i narzędzia.
Reklama internetowa rozwinęła się
Reklama internetowa rozwijała się zwłaszcza to naturalnie dzięki działalności Agencji Reklamowej. Kiedy tak właściwie Agencje nawiązały adaptację na rynku, reklama internetowa przyjęła w owym czasie po raz pierwszy formę baneru. Baner gwarantuje przekazanie w sposób graficzny wiadomości a równocześnie jest odnośnikiem do witryny promującej dany towar, czy usługę. Tu przyda się też okładki na dowód rejestracyjny. Dzisiaj istnieje dużo form reklamy internetowej i wciąż powstają nowatorskie. Jedną z nich jest wielokrotnie stosowany Smart Link. Występuje tutaj słowo nadrzędne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, ryciną oraz logo. Klasycznymi rodzajami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa dająca szansę opisu specyfiki działania korporacji, reklama za wsparciem poczty elektronicznej i pod postacią prezentów online. Istotnym elementem reklamy internetowej są też programy lojalnościowe i partnerskie. Programy lojalnościowe oferują korzyści klientom, którzy bezustannie korzystają z usług lub artykułów danej firmy. W tym celu stosują różnego rodzaju upusty, rabaty i upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają nabywanie nowych konsumentów.
1. Zobacz więcej
2. Tutaj
3. Znajdź więcej
4. Zobacz teraz
Sukces startupu: Studium przypadku.