• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Znaczenie aktywności umysłowej dla zdrowia neurologicznego

propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą nakłonienia konsumenta do zaciekawienia artykułem, usługą lub logotypem. Promowanie i zachęcanie do skierowania na dany artykuł to reklama. ma być ona ukierunkowana tylko na transakcje określonej jednostki – sprawdź ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzając, a później emitując krótki film reklamowy, można tylko chwalić, namawiać i pokazywać towar własnej marki, nie porównując z takim samym wyrobem innego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zakazana. nie można pokazywać marki rywalizującej w swojej reklamówce, bez uwagi na to, czy chcemy tylko o niej nadmienić, czy także, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej firmę czy też jej wyrób. Można jednak użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności swojego wyrobu w stosunku do pozostałych, bez podania rzeczowych rywali. wyjaśniając to,wolno o swoim produkcie mówić lub wypisywać, że jest on jedyny w swoim rodzaju w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie taki towar sprosta wymaganiom człowieka. Nie można tutaj uciekać odprawdy, lecz właśnie taka forma jest dozwolona.

1. Zamów online

2. Produkty

3. Odwiedź stronę

4. Pobierz teraz

5. Aktualności

Categories: Edukacja

Comments are closed.