Znaczenie aktywności umysłowej dla zdrowia neurologicznego
propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą nakłonienia konsumenta do zaciekawienia artykułem, usługą lub logotypem. Promowanie i zachęcanie do skierowania na dany artykuł to reklama. ma być ona ukierunkowana tylko na transakcje określonej jednostki – sprawdź ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzając, a później emitując krótki film reklamowy, można tylko chwalić, namawiać i pokazywać towar własnej marki, nie porównując z takim samym wyrobem innego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zakazana. nie można pokazywać marki rywalizującej w swojej reklamówce, bez uwagi na to, czy chcemy tylko o niej nadmienić, czy także, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej firmę czy też jej wyrób. Można jednak użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności swojego wyrobu w stosunku do pozostałych, bez podania rzeczowych rywali. wyjaśniając to,wolno o swoim produkcie mówić lub wypisywać, że jest on jedyny w swoim rodzaju w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie taki towar sprosta wymaganiom człowieka. Nie można tutaj uciekać odprawdy, lecz właśnie taka forma jest dozwolona.
1. Zamów online
2. Produkty
5. Aktualności